10 november

dagens outfit
Tjenare! idag började jag skolan 10:35. och skoldagen började såklart med historia prov, som jag helt klart skrev en 4 i (alltså underkänt). kan inte tro annat. borde ha pluggat mer, men jag försökte verkligen. frågorna förstod jag knappt och inte kom jag ihåg något... men men, nu skiter vi i det och försöker satsa mera på nästa prov, för vi har iallfall ett till prov i samma kurs. och det tänker jag inte få underkänt i!
blev i allafall på bättre humör när vi fick våra finska prov och kursvitsord, riktit nöjd.
efter maten hade vi två biologi och en engelska lektion och sen slutade vi 14:05. satt och spelade kort och hade kul medans vi väntade på bussen, hehe. när jag kom hem satte jag mej genast i soffan och la på friends. så nu är sjätte säsongen färdig tittad. dax att låna nästa... hihi. sen gick jag upp och började ordna lite papper och grejjs och plötsligt satt jag där vid mitt skrivbord och pluggade matte!!! oj vad duktit jag kände mej, lite mera lärde jag ju mej. försökte läsa på sånt som vi gått igenom och jag inte förstått nåt av, men nu förstår jag en aning iallafall :) om en stund drar jag iväg på fotokurs med jenna, hoppas man lär sig något nytt! var inte där förra gången och förstod inte riktit vad vi skulle ha för uppgift så har inga bilder att ta med mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback