11 november - onsdag, kort dag.

dagens outfit
första onsdagen i denna period, och jag bara älskar dessa dagar. skola 08:45-11:10. i och för sej så har vi ju tråkiga lektioner som historia och matematik x2. men det är ända lektionerna vi har på onsdagar, riktit passlit! vet ännu inte vad jag ska göra idag.. lämnade precis in modersmåls uppgiften på fronter, så nu är det gjort. ska försöka göra lite läxor nu strax. sen har jag inte bestämt mej än om jag ska följa med hannah till vasa ikväll eller inte. men isåfall sticker vi iväg ditåt vid 3 skulle jag tro. men jag vet inte, jag vill men endå har jag ingen lust och jag har en massa annat som jag borde göra.. men nog skulle det va kul! måste fundera...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback