12 november

dagens outfit: stickad tröjja från H&M, långt
linne från gina tricot, leggings från jim & jill.
idag har jag inte gjort speciellt mycket... började skolan en timme senare, dvs. 09:35. min skoldag såg alltså ut såhär:
Håltimme
Engelska
Engelska
Lunch
Håltimme
Modersmål
Gymnastik

efter skolan åkte jag hem... slö som bara den. nästan feber. men känner mej en aning bättre nu. vill absolut inte bli sjuk till hälgen. för övrigt ikväll har jag lyckats läsa ett kapitel i religion, hehe. engelska läxan gjorde jag redan i skolan, skönt att slippa göra den hemma. har även kollat nåra avsnitt av friend och tror jag ska kolla ett till innan jag går och lägger mej, kanske två. hehe. började på 7:e säsongen idag, snart endast 3 säsonger kvar. snyft! men det lär ju komma en friends film också :D usch vad jag fryser...

juste var ju med hannah till vasa igår. riktit roligt var det! shoppade lite grejjer.. bl.a. 4 blusar (den vita på bilden t.ex.), leggings, armband.. vi träffade felicia och åt middag på rax. sen gick vi med henne till hennes lägenhet. kom hem vid ca. 10. riktit bra kväll! tack för den tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback