16 november

usch, har varit riktit laat idag. så jag uppdaterar bättre imorgon, kanske lite bilder och sånt. har lite feber och efter att jag kom från skolan har jag mest suttit framför tv:n. men var iallafall nån timme ute med jenna & hannah. körde runt och hade kul. var även till crazy cat och åt, eftersom att jenna var hungrig. jenna åt pizza medans jag och hannah beställde varsin hallondröm. mumms. men nu är jag helt slut, känns som jag har ca. 38 graders feber men har 37.3. konstit. så himla jobbigt när febern kommer och går hela tiden. svininfluensan kan vel hoppa på en när som helst också, 50 st sjuka i högstadiet idag. undrar när den kommer till gymnaset... om den inte redan kommit.
nej nu ska jag krypa ner under täcket.. gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback