17 november

tisdag idag, relativt lätt dag men endå jobbig. haft huvudvärk hela dan, och känt mej sjuk men hande iallafall ingen feber i morse så det blev en trött skoldag. började iallafall en timme senare idag, skönt! men sov lite konstit inatt, var typ genom svettig när jag vaknade så då var det bara att hoppa in i duschen. första lektionen hade vi historia och innan maten hade vi håltimme. otroligt smaklös mat idag, kebablåda. mumms, eller så inte. efter maten hade vi 2x biologi och en engelska. slutade vid 2. satt och spelade lite kort med madeleine och sabina tills jenna slutade. vi båda var snåla på choklad så vi åkte via affären och köpte varsin chokladstång. sen fick jag sjuss hem av henne :) väl hemma påbörjade jag modersmåls nätkurs uppgiften som ska vara inlämnad imorgon kväll. nåra uppgifter klar men tror jag lämnar dem tills imorgon, orkar inte mera ikväll. annars har jag typ suttit farmför datan, försökt plugga lite & kollat tv.
fick förresten veta idag att det pågår tre sjukdomar här i trakten just nu: vanlig influensa, svininfluensa & spysjuka/magsjuka. usch usch!

orkade inte ta någon dagens outfit idag, så fick bli gårdagens outfit på bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback