19 november

hinner inte skriva så mycket just nu, borde egentligen sitta fast klistrad vid skrivbordet och plugga hårt till hälsokunskaps prov.. men tänkte bara skriva nåra rader snabbt. har haft skola nästan hel dan. men hade iallafall en timmes sovmorgon och det var verkligen nödvändigt. var hur trött som helst, ville bara fortsätta sova. men en timme extra hjälpte iallafall lite :) och det är så bra att jag slipper senare till skolan de två dagarna som vi har sovmorgon eftersom att mamma börjar ungefär samma tid :) hade två engelska lektioner och vår lärare blev knall röd i ansiktet och väldigt sur när ungefär halva klassen inte gjort läxan... hon som själv har sakt "det är inte mitt ansvar, det är ens eget fel om man inte gör läxorna". ja, då kollar hon plötsligt igenom allas häften och hälften av klassen måste göra uppgiten som inlämningsuppgift. sen hade vi en håltimme och en modersmålslektion som jag inte gjorde ett dugg på förutom att skrev ner några rader. hade ingen bok med mej och vi höll på med uppgifter såå.. sen två sista lektionerna hade vi gymnastik - spelade handboll.

nej nu MÅSTE jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback