2 november

hejhej! hälgen är över och en ny skolvecka har satt igång. har tillbringat hela hälgen med robin. i fredas var vi en sväng till stan med michael och sen bara hemma, såg film och sen gick vi och la oss. i lördas tog vi det bara lugnt på dan och vid 4 tiden åkte vi hem till mej och sen vidare till villan. eldade och fixade det varmt och mysigt.  och så småningom kom det mera folk.. riktit bra kväll!
i söndas steg vi upp vid 12, städade eller okej.. hehe mest michael och niklas som städade och robin lite. jag tror att jag gjorde minst. men killarna skötte det så braa så bra :) började jobba vid 3, och slutade 9. då hämtade robin mej och vi åkte hem till mej :) satt och kollade tv nån timme och vid 12 tiden ungefär gick vi och la oss men låg och pratade en stund också :) idag hade jag skola som vanligt och robin fick sova vidare. vid halv 1 hämtade han upp mej och vi åkte hem via och sen vidare till honom eftersom att hans mamma behövde låna bilen. gjorde inte så mycket speciellt, tog det lugnt, kollade film, gjorde varmsmörgåsar och sånt :) och vid 7 tiden blev vi sjussade till baren där jag väntade på mamma och robin på bussen. så nu åkte han tillbax igen.. :/ men om 4 dar igen så kommer han (förhoppningsvis) hem igen :) men nu ska jag snart börja gå och krypa ner under täcket, börjar bli trött. så gonatt, ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback