21 november

vääääldit slö dag idag, känns nästan som en söndag. steg upp vid 11 och efter det har jag suttit framför tv:n nästan hela dan. alla kanaler syns, även de som vi inte betalar för så de e ganska nice. kollade bl.a. på filmen RUN FAT BOY RUN! helt bra film. den andra filmen jag såg var "the game plan", men den hann jag tyvärr inte se från början.. men den var nog också riktit bra. har gjort mej klar till jobbet nu och ska bara ta det lugnt en timme och sen antingen gå eller få sjuss till jobbet. jobbar 16:00-00:00 idag, jobbit. men det kommer nog att gå bra hoppas jag :) lite trött och så bara, och har lite huvudvärk men en värktablett ska nog hjälpa. nej nu ska jag kanske surfa runt lite eller så ska jag ta och se ett avsnitt av friends, vet inte riktit, men något ska jag iallafall göra! ha en bra lördaskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback