24 november

dagens oufit: linne och leggings med nitar
från gina tricot, övre linnet från new look,
skjorta hittad i mammas gamla kläder hos
mormor och morfar :)

exakt en månad till jul! wiiie
idag har jag tagit svininfluensa vaccinet. var skitnervös innan, mådde riktit illa. men vafan, det kändes ju inte ett dugg. gillar inte riktit sprutor men plötsligt så var det klart och jag kände inte mycket av det. men nu börjar det kännas lite i armen, speciellt när man rör och lyfter på den, men inga andra symptom har uppstått än så länge. får se hur man mår imorgon.. har bara 3 lektioner imorgon så det är ingen fara, men jobbar på kvällen så jag hoppas jag hålls frisk!
efter skolan idag har jag pluggat till religionsprovet och kollat lördagens Robinson avsnitt. om ca. 20 minuter ska jag på fotokurs, tror det är sista gången innan jul idag. och eftersom att jag alltid gör att i sista minuten så har jag inte kunnat ta något foto eftersom att det har varit så dåligt väder de sista dagarna. så jag åker dit utan foton idag igen. men nu ska jag se dagens Riverside avsnitt och efteråt göra mej klar inför fotokursen.
okej, hinner inte heller se Riverside, ska dra nu! hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback