6 november

tjenare! äntligen är det fredag och sista dan på denna period är nu över. nästa period som börjar på måndag är mycket bättre. inte en enda full dag + att jag på onsdagar slutar redan 11:10 :) bra med lite skönare period nu innan jul. hade full dag iallafall, eller egentligen hade vi det men skolkade ett par timmar. två första lektionerna hade vi matematik, förstår fortfarande ingenting. sen hade vi engelska hörförståelse som gick dåligt, efter maten hade vi lite finska. och sen två modersmålslektioner - såg på jönssonliga. eller nej, inte vi. jag, linda, madeleine och sabina gick ner på stan och sökte presenter vi inte hittade och köpte choklad istället. hur många gånger har man inte sett jönssonligan liksom? men sista lektionen gick vi iallafall på, eftersom att det var historia och där skriver vi alltid upp mycket + att vi har prov på tisdag. usch usch.  efter skolan kom jag hem och fick plötsligt lust att städa efter att lyft upp mina kläder i garderoben. så jag fixade till lite i rummet, dammsugade och torkade damm också :) sällan jag gör sånt! men borde nog göra det lite oftare, tror nästan att jag är allergisk mot damm. nyser alltid när ja städar och så, förutom idag. eftersom att jag prövar med 10 dagars allergimedicin och ser hu jag mår. mycket bättre! något är det nog som får mina ögon och hals att klia och näsa att bli full me snor. hehe.
annar idag har jag inte gjort så mycket. försökt göra lite uppgifter. skulle borde ha läst på historia också, men nej det har jag inte gjort, såklart. daniel, lotta, janica och jonas har också kommit hem och snart kommer robin :) sen vid kanske 9 tiden kommer marielle :) längesen man såg henne sist.. kom jag just på.
nej nu ska jag kolla lite tv och sånt.. ha en toppen hälg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback