8 november

1 år & 10 månader med älskling idag <3

hej! hälgen är över igen, och en ny period börjar imorgon... skönt iallafall med flera håltimmar, hehe! robin har varit här hela hälgen. i fredags hade vi fredagsmys och kollade på Idol med bordet fullproppat med mat som bl.a. pepparkakor, saltkex, mandarin, äppel, choklad, chips, dipp och så vidare.. gottis! efteråt var jag och robin en sväng till stan där vi bl.a. träffade på sofie, tommy och thomas. gick väl och la oss vid halv 1.
i lördas steg vi upp vid halv 11, det tyckte vi var jätte tidigt! haha :D kollade tv, var till stan och köpte present till syrran, pappa och morfar. senare lockade jag mitt och syrrans hår och gjorde mej klar inför kvällen.
på kvällen firade vi marielles födelsedag. på plats var såklar marielle, jag, robin, janica, jonas, lotta, daniel, jenna, mamma, pappa, mormor och morfar. åt en massa gott och pratade och sånt. på kvällen började de andra spela spel men jag och jenna hade ingen lust så vi var en sväng till stan där det verkligen inte hände nåt. var ute en stund tills vi blev tötta och stack hem. jag och robin gick och la oss nästan direkt.
i dag steg vi upp så sent som klockan 1. trött trött trött. kollade typ tv, och åt. vid halv 3 stack vi till mormor och morfar på farsdagskaffe. tårta och grejjer. mumms, fortfarande proppmätt. sen blev robin hämtad eftersom hans mamma var på jobbet och han inte hade någon bil. så han åkte redan vid halv 4... blää :(
ikväll har jag bara kollat tv, försökt plugga lite men orkar verkligen inte, kan inte koncentrera mej. stegring har jag också.. nästan feber alltså.
men nu ska jag iallafall sticka iväg ut en stund med jenna :)

Kommentarer
Postat av: Janica

Heeej! Nu har jag å en blogg!;)

http://janicasblogg.blogspot.com/

2009-11-09 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback