9 november

sitter och försöka plugga in bl.a. första världskriget. lär mej typ ingenting. prov imorgon. ääääääh.
hehe. jo som ni kanske märker så går det inte speciellt bra. tråkit är det också. men vill ju inte få underkänt precis... men vi har iallafall ett prov till i historia i samma kurs och ska verkligen försöka att läsa till varje lektion. så kanske det går liite bättre iallafall. men nej nu måste jag plugga, klockan är redan 6 och jag har inte ens kommit igenom halva. går väldigt långsamt eftersom att jag verkligen försöker lära mej och skriver upp, men det tycks inte fungera.. nåväl, det får vi se imorgon när jag sitter där med provet framför mej..
pusshej

saknar världens bästa älskling <3

Kommentarer
Postat av: hannah / monty

saknar tu ja å <33333

2009-11-10 @ 20:55:54
Postat av: henrica

hi hi hi

2009-11-10 @ 21:01:48
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback