fredagen den 13

dagens outfit: armband, top & tröjja
från gina tricot, leggings från jim & jill.
fredagen den trettonde idag: på morgonen när jag väntade på bussen stod en av dem stilla en bit i från, den hade fått motorstopp. busschauffören glömde sjussa finska elverna till finska skolan och när vi kom till torget var det två bilar som halft kockade framför oss.. eller iallafall nuddade i varandra så de var tvugna att stanna. allt detta inom ca. 20 minuter. haha, snacka om otursdag.
hade endast två ämnen idag. skrev lite fel tidigare.. schemat alltså. först två modersmål, två håltimmar och till slut två engelska. sluta 14:05, och mamma hämtade mej. kollade ett avsnitt av friends och dagens riverside avsnitt. även om jag har lite feber så blir det jobb ikväll, ska ta lite medicin innan jag sticker iväg så kanske det blir lite bättre. slutar klockan 12 och då kommer robin och hämtar mej :)
kommer troligen inte att uppdatera under hälgen. nej sånt har jag inte tid med då älskling är hemma :) imoron har vi iallafall planerat att åka till vasa en sväng med Emma, Bennet & Hannah. på kvällen blir det väl bara att ta det lugnt, kanske ut och köra en sväng?
nej nu ska jag göra mej klar inför 8 timmar jobb och sen sticka iväg..
HA EN RIKTIT BRA HÄLG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback