kollar på

sällan jag hänger med i idol men brukar oftast se de typ 5 sista avsnitten. har kollat nu och väntar på att se vem som åker ut. är inte speciellt insatt i det men jag tycker att alla av de som e kvar är bra, men minst gillar jag Reza, vet inte varför? Annars gillar jag alla lika mycket, kan inte välja någon favorit precis.
tänkte även ta en promenad med hannah men tyvärr är inte vädret det bästa - regn & nästan storm. usch usch. har haft otroligt tråkigt ikväll och har varit väldigt trött. men tråkigheten beror nog på att jag inte kunnat va på datan eftersom att jag rensat/uppdaterat den så den inte ska va så himla trööög. och så att jag kanske äntligen får mitt the sims 3 att fungera, förhoppningsvis! fick det till födelsedags present i somras och det vägrar att fungera på min dator.. det går att spela ca 5 minuter så slocknar hela spelet och man måste starta om datorn :s konstit. skulle säkert fungera på mammas nya dator men nej, får inte riskera att göra den trög. hehe.  hoppas bara det börjar fungera snart på MIN dator. har väntat för länge. det hade passat perfect för en kväll som denna att få sitta och spela the sims hela kvällen.. och 2:an har jag avinstallerat då jag installerade 3:an så det orkar jag inte installera om. nej nu ska jag göra något annat, kanske kolla ett andra avenyn avsnitt, eller halvsova i soffan.. hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback