lite om hälgen

älskling e tröttis & vill inte bli fotograferad :)
kom på att jag inte berättat någon om hälgen.. så kan lika bra skriva nåra rader nu, har ändå inget annat för mej.
i fredas var jag på jobbet till klockan 12. älsklig hämtade mej och vi åkte hem till mej :) kollade en stund på tv och sen gick vi och la oss.
i lördas steg vi upp vid 9, gjorde oss klara och vid 10 hämtade emma & bennet upp oss och vi hämtade upp hannah. sen åkte vi iväg mot vasa. haha tog nästan 2 timmar att ta oss ända dit - med paus vid abc, teboil & rökpaus. haha. gick runt i lite affärer tillsammans. men sen splittrades vi så att vi shoppande tjejjer gick tillsammans och robin och bennet gick tillsammans sina egna vägar, hehe. sen mötte vi upp dem och vi åt på Amarillo. sen fortsatte shoppandet nån timme till tills vi bestämde oss för att åka hemåt. hehe och vilken trötthumor vi (speciellt jag & hannah) hade i bilen på vägen hem. haha, skrattade typ hela vägen åt helt konstiga saker. men jävlit kul hade vi iallafall :D
när vi kom hem tog vi det lugnt ett tag. vid 9 hämtade michael upp oss vi stack iväg mot stan. körde runt och sånt. senare kom även hannah med oss. och så träffade vi på bl.a. jenna och savo. hade dessutom feber denhär kvällen, så jag blev plötsligt helt slö och trött, så de sjussade hem mej vid kanske 1 tiden? men robin och michael stannade ute ett tag till och senare kom robin hem till mej och sov, men jag var så himla trött så jag hörde inte ens när han kom in. haha, innan jag skulle sova så skulle jag mäta feber också.. men hoppsan hade visst somnat med febermätaren i och lampan på :D nej jag var inte ett dugg trött!
söndag - slö morgon, som alltid. gjorde inget speciellt. kollade typ tv. jag steg dock upp en timme eller två tidigare än robin, hehe. orkade helt enkelt inte sova längre. sen kollade vi lite bilder som marielle tog fram, från när vi var liten och alltid klädde ut oss - jag, jenna och marielle. roliga bilder. sen var det jobb 15.00-22.00 och under den tiden hade robin redan åkt iväg tillbax till dragsvik. snyft.
hehe på bilden, robin som testar min nyköpta mössa i bilden på väg hem från vasa! haha

japp, det var den hälgen. riktit bra hälg iallafall :)


haha, det blev visst NÅGRA rader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback