massa uppgifter o grejjer

usch vad jobbit det känns, fö nån dag tyckte jag att det skulle bli lugnt nåra veckor med endast 1 prov i veckan. men nej, det känns itne lugnt. modersmåls nätkursen har startat och vi har fått massa me uppgifter, även i hälsokunskap har vi en massa uppgifter. imorgon har vi finska prov, nästa onsdag historia prov. och historia.. jo det är svårt, iallafall enlit mej. inget fastnar och förstår inget av det vi skriver upp! åh!
men på samma gång känns det bra och jag har, iallafall emellanåt, lust att plugga. ps. emellanåt.

borde ladda upp massa bilder som jag har på kameran, och även framkalla bilder. men det tar alltför lång tid. jag hinner inte. 

haha, värst vad jag alltid ska klaga, nu ska jag sluta skriva. snart ska jag sitta och kolla tv en stund och klockan 8 ska jag försöka plugga lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback