mina ben sitter fast

usch vad mätt jag är! känns som jag ätit alltför mycket onyttigt denna hälg, eller jag har gjort det! usch. i fredas hade vi ju en massa mat, då proppade jag i mej massa chips och choklad. igår proppade jag i mej choklad, chips, tårta, kex, muffins.. och idag tårta, pastejer, bulla, kex, chips... usch vad mycket. min mage sväller upp! bläh. men jag och jenna har iallafall bestämt oss för att gymma i veckan, vet inte vilken dag men nån dag måste vi! bara jag inte blir sjuk nu. har ont i halsen och nästan feber..
skrev just klart hälsokunskap nätkursuppgiften som sa va inlämnad senast 5 i 11. haha snacka om att va sent ute :D men nu är det iallafall ivägskickad. nu ska jag iallafall börja gå och lägga mej. bara jag slipper upp ur denhär stolen. har suttit en timme ungefär med benen uppe, helt raka och nu har jag svårt att få bort dem. haha alltså helt konstit.. får nog kämpa en stund nu. haha! gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback