ojoj vad tiden går snabbt

ja, engelska uppgiften är klar och det skulle inte ta lång tid.. men nog satt jag nåra timmar och fixade det, men kollade på samma gång på tv så det kanske gick lite trögare då :D lite innan 8 kom jenna hit, kollade på top model final och jag tycker att Allison borde ha vunnit, hon har ett så speciellt utséende. men Teyona var nog också helt bra. efteråt var vi en sväng till abc och sen till grillen, mummsit! sen körde vi bara runt en stund, riktit kul :) när jag kom hem gjorde jag uppgiften klar och kollade lite på Bridget Jones som kommer på 3an just nu och hade choklad ansiktsmas. ska krypa ner under täcket nu strax och börja sova, klockan är ju redan halv 12!!! gonatt :) men först ska jag ner och hämta ett vatten glas, är otroligt törstig!

min engelska uppgift, hehe!

 



Kommentarer
Postat av: jenny

sv, skönt att höra:)

2009-11-23 @ 07:11:19
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback