PROMENAD

yes, precis som rubriken säger så var jag tidigare ute på en promenad. trots det äckligt våta vädret så bestämde jag mej för att gå på en promenad. tog med mej rocky och gick mot Lappfjärd där vi mötte upp Jenna och vi gick run Lappfjärd. var ute hela 1½ h, och vad kan det ha varit.. kanske 6-7 km som vi gick? efteråt kom jenna till mej och vi kollade salatut elämät och sen åkte hon hem.
har suttit här i ca. en halvtimme och ska snart dra mej till rummet. jag borde ha läst en massa i religion idag, men jag har inte läst ett dugg. ha tent på måndag, alltså ska tenta en kurs som vi inte haft nåra lektioner i och har en hel religionsbok att läsa, har läst ca. 1 kapitel. shitt kommer inte å hinna igenom allt. dessutom kommer robin hem på onsdag och är hemma till söndag, såå då ska jag va med honom! :) nej nu ska jag nog gå ner och tvätta bort sminket och göra mej klar för att krypa ner under täcket och läsa lite. gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback