sjukt i armen

nu har värken i armen slagit till ordentligt. det gör ont att lyfta den och har svårt att ta klä på mej t.ex. jackan. får hoppas på att det går över under natten, men troligen kommer det att sitta kvar ännu iallafall en dag. men det vore inte så bra, jobbar imorgon kväll.. så då är det inte så bra med en sjuk arm, och inga andra symptom heller för den delen.
trodde också att fotokursen ikväll var sista för i höst men vi har en gång till kvar. efteråt kom jag och jenna hit och kollade salatut elämät och sen var vi en sväng till abc. nu ska jag tvätta ansiktet och krypa ner under täcket. borde också läsa lite på religion, men får se om jag orkar. vill bara sova och hoppas på att vakna upp imorgon pigg och kry, absolut inte sjuk. det återstår att se. men nu säger jag gonatt för min del och tycker att alla ska sova riktit gott :)


uschnej, sånt gillas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback