03.10.09

halloj!
nu sitter jag här och har jättevarmt! väntar på att linda, simone & tommy ska hämt upp mej.
hann inte uppdatera igår. steg upp vid 10, vid 12 åkte jag iväg till marknaden med jenna och marie. vi gick runt och kollade, köpte rea grejjer på talas som ska stänga osv. efter en stund kom även rebecca med oss. lite innan 3 åkte vi hem. tog det lugnt en stund och vid 4 var det dax för att jobba. slutade klockan 10 och sen bar det av hemåt. då hade även marielle kommit hem. jonas, janica & marielle kom alla och hämtade mej från jobbet, haha :D (btw, fy fan vad jag har varmt!). resten av kvällen kollade vi typ tv och åt hemgjord pizza.
idag steg jag upp lite innan 10, tog på mej joggingkläderna och gick ut på en liten länk med janica. usch vad min kondition har blivit dålig, måste börja röra på mej mera! men det var lite jobbigt eftersom att jag har så ont i ryggen, har haft hela veckan :s vet inte vad det är. men hoppas det går förbi snart, gör ont nästan hela tiden.. efter länken tog jag en dusch och kollade lite på friends. gjorde mej klar och vid halv 1-1 tiden åkte jag & marielle till marknaden där vi mötte upp johan :) gick runt och kollade osv.. riktit roligt.
åkte hem vid 3, kollade 2 friends avsnitt (haha, beroende!) och sen åkte jag med janica & marielle och hälsade på mormor & morfar :) kom hem vid 6, kollade friends (igen) och sen gjorde jag mej klar och nu sitter jag här påklädd och klar. men de kommer nog snart så ska gå ner och göra mej heeelt klar! pusshej ha en bra lördagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback