04.10.09

åh guud, ja e så jävla trött! men kunde inte sova mer.. vafan har jag fått för fel? förr kunde jag sova till typ 3 tiden eller nåt men nu stiger jag upp innan 11 automatiskt och kan inte somna om :o jobbigt värre.. och inte bara det att jag är trött, min skalle dunkar som bara den idag också. det är rätt så konstigt också, eftersom att jag alltid mår jättebra dagen efter då jag varit tillsammans med robin och vaknar upp tillsammans med honom. konstit! haha.
jaa och dethär är ju inte bästa dagen att va trött precis.. har en massa självstudieuppgifters som borde göras, fyfan hur ska jag orka? blääää.
okej igår: vid 8 hämtade tommy, simone & linda upp mej, var till abc en sväng och körde runt lite allstans. sen åkte vi iväg till marie som hade förfest, men var inte där så länge men hann iallafall dansa och snacka lite.. sen skulle alla över 18 åringar till baren och vi andra åkte till josefi på fest.
riktit bra kväll, tog dock typ ingen bild även om jag hade bestämt mej för att ta en massa bilder, haha.
brr, vädret ser inte alls lockande ut idag heller.. varför måste det va så kallt? fan.
nej nu ska jag nog göra något annat, men vad vet jag inte. får vel se vad jag hittar på.. kanske leker soffpotatis resten av dan..


naaw, hittade en massa söta bilder på rocky då han var liten :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback