05.10.09

hej
idag är jag hemma & är sjuk.
igår var jag till läkaren på kvällen och fick
lite medicin så det borde bli bra snart :)
hoppas jag!
men jag kunde som tur va sova inatt iaf,
men jag sov ändå inte så bra.. vaknade
flera gånger pga ryggen och såå men
i morse vid 8 gick jag upp för att dricka
lite lingonsaft (hört att det hjälper bra
när man har urinvägsinflammation) och
tog en tablett. så efter det sov jag jätte
bra tills klockan var ungefär 11 då jag
var för "pigg" för att somna om..
vafan ska man göra nudå, när man sitter
hemma och är sjuk :/ trååkit. hoppas iaf
att jag blir frisk snart, har skolfotografering
på fredag, och vill ju inte precis se sjuk
ut på bilden.. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback