1 oktober 2009

hejsaaan!
september börjar bra.. eftersom att vi imorgon är ledig! okej har iofs nåra självstudieuppgifter som ska göras och jobb på kvällen.. men endå, skönt med en ledig dag :)
idag hade vi också sovmorgon.. det var verkligen tur. sov inte så bra inatt, vaknade vid 2 tiden och hade on i hela övre kroppen. eller liksom från ryggen till magen på något konstigt sätt, svårt att förklara. men det gjorde så j*vla ont alltså! jag vände och vred på mej, gick ner för att ta en värk tablett osv.. inget hjälpte. var vaken minst 1 timme och försökte somna om trots smärtan men det gick inte, det gjorde såå ont! alltså ni kan inte förstå hur ont det gjorde.. usch. till slut tog jag min kudde och gick ner på golvet för att försöka sova där, nej det gick inte. sen gick jag till syrrans rum (som bor i vasa, så hon var inte hemma) och efter en stunds vridande och vändade somnade jag om, äntligen! men när jag på morgonen vaknade, kände jag ingen smärta alls.. konstit.
iallafall. steg upp vid halv 9, duschade & gjorde mej klar. kollade lite tv och lite över 10 gick jag ner till busshållsplatsen. idag var busschaffören så schysst att han sjussade upp till skolan. dan bestod av geografi, engelska, finska & gymnastik. på gymnastiken fick vi välja om vi ville va inne och spela volleyboll eller ut och gå. jag, linda & simone bestämde oss för att gå ut och gå. emma var hemma idag, så vi gick till henne, satt där en stund och sen gick vi tillbax till skolan. en liten promenad blev det iallafall :)
ganska snart efter att jag kommit hem, kom även janica och daniel hem. syrran visade lite foton och sen kollade jag friends. vid 6 tiden ungefär kom jenna hit och vi gick med syrran till skogen. jag & jenna fotograferade, janica plockade svamp.
kanske ska fotografera mera senare i mörkret, om vi orkar :) och kanske se film, vet inte?
men nu ska jag iallafall göra något annat, fan känner mej lite sjuk också :s nej nej nej

ååh, hittade en söt bild på rocky när han var liten :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback