10.10.09

har inte hunnit uppdatera så mycket, har haft "fullt upp" med skola, läxor & jobb.
jobbade i torsdas & igår. igår hade vi äver skolfotografering i skolan, hoppas på
lyckade bilder! hehe. & nu har HÖSTLOVET börjat :) så jävla skönt!
idag vaknade jag lite innan 10, läste lite och sen gick jag upp. kollade lite på friends.
sen började jag träna lite, ca. 30 minuter workout + 120 magmuskler. tog en dusch,
åt frukost & kollade friends. och nu har jag även städat lite, men inte klart än. ska
snart fortsätta.
nu är det iallafall hälg, men jag har inte riktit planerat vad jag ska göra ikväll.. kanske
hänger med linda till tjöck.. får se :) men nu ska jag surfa runt lite på netet och sen
fortsätta städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback