11.10.09

tjohej!
idag är det söndag, d.v.s en slö dag.
igår innan vi stack till tjöck satt jag hemma för mej själv, gjorde mej klar,
kollade lite friends & förfestade lite för mej själv haha! vid halv 7 var jag ute
en sväng med hunden, när simone sms:e mej att dom kommer. haha fick
typ panik och ringde henne och sa om de kunde vänta en stund. hade ju
inte packat eller nånting. så går det när man är allt för slö och plötsligt får
brottom.. sprang hem & packade. jag hann.
vi åkte iväg till tjöck där festen redan börjat - firade markus 17 år. till en
början var det rätt så lugnt och passligt med folk, riktit roligt! senare vid 11-12
började det va rätt så mycket folk och det var inte samma stämning och lika
kul längre.. så jag & simone blev hämtade av michael och körde runt med
honom istället :) och plötsligt var vi påväg till vår sommarstuga. shitt vad
vattnet var högt. och det hade varit jättttehögt. eftersom att vassen var upp-
dragna halva vägen upp till stugan :o haha. tog en rökpaus & kände på
vattnet och sen körde vi tillbax till stan. körde runt, snackade med johan
och sånt. kom hem vid 3, somnade lite över. toppenkväll
dagen hittills har varit slö. vaknade mellan 11-12. kollade 4 friendsavsnitt
och åt frukost - 3 mandariner & en banan. sen har jag bara suttit här.
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske va med jenna :)

tyvärr har jag inga bilder från igår, kameran glömde jag hemma...*
men stal en bild på födelsedagsbarnet av linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback