13.10.09

Tjohejsan!
har inte kunnat logga in på bloggen på hela dan.. vet inte vad det var för fel.
har inte kunnat läsa bloggar heller.. men nu äntligen fungerar det igen!
idag har jag tränat (30 minuter workout), kollat tv, latat mej framför datan,
pluggat på geografi, fotograferat med jenna, varit på fotokurs och efter det
kom jenna till mej och vi mumsade i oss lite chips & dipp och kollade det
nyaste avsnittet av gossip girl =)
började också fundera idag på att det faktist snart är jullov! hälften kvar
liksom och sommarlovet slutade ju precis just.. 10 veckor kvar till jul.
nu efter höstlovet har vi 3 veckor kvar i denhär perioden och efter det
börjar en lite lättare period och då den är slut så börjar jullovet! shitt vad
det går snabbt alltså. & det bästa med jullovet är att när det är slut så är
det endast nåra dar kvar tills älskling slipper hem från militären!!!

brr, fy vad jag fryser. nej nu orkar jag nog inte sitta här och plåga mina
ögon längre med att stirra på dataskärmen i flera timmar.. nej nu är det
dax att krypa ner under täcket :) gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback