15 oktober 2009

"godmorgon".. usch nu är jag förskyld igen.
steg upp lite över 11 idag. kollade ett avsnitt av friends och sen bytte jag skiva & började träna en stund. ca. 30 minuter workout. efter det tog jag en dusch och läste 2 kapitel i geografi. endast två kapitel kvar så har jag lästi igenom allt. men hmm har jag lärt mej något av det? nej! men säkert kommer man ihåg något.. har ju en hel vecka på mej att läsa ännu så.. bara jag kan tvinga mej själv att läsa! hehe. brukar va rätt så dålig på sånt.
dagens planer: hmm.. till att börja med ska jag lata mej här framför datan en stund. efter det kanske (obs: kanske) jag ska sy en klänning. (har en massa klänningar&kjolar som jag hittat uppe på mormor och morfars vind som har varit mammas eller mormors förr. så de är väldigt gamla. juste.. glömde visa kjolen jag sydde igår. kan visa gårkvällens outfit sen kanske, hade på mej den kjolen :)

 

bild från igår när vi rökte vattenpipa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback