16 Oktober 2009

hellou! klockan är snart halv 2 och jag, som i vanliga fall är väldigt lat av mej och helst bara vill sitta och se på tv efter att jag vaknar, har hunnit med en hel del redan idag. har dammsugat nästan hela nedre våningen, tränat, kollat friends, färgat håret (hade inte alls tänkt färga håret men plötsligt står jag där med en färgburk i handen framför spegeln!), sminkat mej och läst ett kapitel i geografi. känner mej riktit duktig då jag hunnit med så mycket redan =)
men nu hinner jag inte skriva mer, mamma & pappa tjatar på att jag måste komma ner och äta innan maten blir kall.. hehe. hörs senare :)
ursäkta bilden..
men kanske syns liiiite
hur det nyfärgade håret ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback