18 oktober

nu är det söndag kväll och jag är hemma efter en hälg med älskling. på fredag en mötte jag upp robin när han steg av bussen, regnet öste ner men det sket jag i.. allt jag ville var att träffa älskling, så när han kom gick jag ut direkt och kramade om honom och där stod vi en stund i ösregnet och var överlyckliga för att träffas igen efter 3 väldigt långa veckor.. härlit :') vet inte när jag senast har varit såådär glad! åh, lycka upp till 100 % :') efter en stund kom michael och hämtade oss och vi åkte hem. låg mest och pratade och så, helt enkelt en mysig hemma kväll. gick och la oss rätt så tidigt..

på lördag morgon steg vi upp redan vid 8, åt frukost och gjorde oss klara. vid 9 tiden åkte vi mot björneborg. nåra timmars shopping och sånt. köpte bl.a. skor, 2 kjolar, en topp, en klänning, 5 filmer & smycken. robin hittade bl.a. en jacka & jag köpte en halsduk åt honom som passade bra med den :) träffade även på michael nåra gånger som var där med sin familj. innan vi åkte hem åt vi på hesburger.
kom vel hem vid 3 tiden tror jag. såg på film, var och hälsade på robins farmor och farfar och så var patte en sväng och hälsade på. gjorde inte så mycket speciellt, tog det lugnt helt enkelt. de andra åkte till yttermark på kalas men jag & robin lämnade hemma. vid 7 tiden kom sofie och lite senare även michael. vi 4 hade en grymt bra förfest, spelade "ölspel", pratade, skrattade och en massa skoj. när klockan närmade sig 10 kom tommy dit, kvällens schaffis alltså. och så småningom åkte vi iväg mot stan. jag & sofie var hos matilda en stund, som hade en liten fest. riktit trevlit. senare körde vi runt lite och vid 3-4 åkte vi hem, somnade vid 5 tiden skulle jag tro.

idag var en slö dag, en riktig slösöndag! steg inte upp förräns klockan 4 på eftermiddagen. och innan det var halvsov vi mest och var riktit slö, men senare låg vi och snackde och sånt. försökte även väcka honom genom att kittla honom överallt.. men fick bara värre tillbax, hehe. så kan det gå. efter en hel de kittlande, skrattande & pratande blev vi tillräckligt pigga för att stiga upp. åt lite frukost och sen kollade vi filmen "the hangover", riktit bra film. efteråt var det mest packa & äta som gällde. var riktit nära på att fälla nåra tårar, hälgen har gått alltför snabbt och jag vill inte att robin skulle åka tillbax..
lite innan 7 kom mamma, hon var in en sväng och kollade på kattungen och sen sjussade vi robin till bussen och åkte hem. sorligt. hoppas att han slipper hem nästa helg..

väl hemma har jag bara suttit framför tv & datan. imorgon har vi ingen vanlig skoldag utan vi ska ut & segla. med en stor segelbåt. men jag har bestämt mej för att sitta hemma & plugga istället eftersom att vi nu de 4 kommande veckorna har prov varje vecka, sammanlagt 6 prov. + inlämningsuppgifter. jag tänker inte åka med och segla. riskt för att bli sjuk också.. förskyld igen :s ps. gissa vad jag fick reda på när jag tog fram min vanliga kamera ur väskan och skulle sätta in bildern för nån timme sen? jo, att skärmen har spräckt. går inte att trycka och eftersom att det är touch-scream på den så är detta inte bra! fixa eller köpa ny, vilket blir billigare tro? fan vad man alltid ska lyckas med allt!


hoppsan vad långt inlägg det blev idag då... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback