19 oktober

tja, idag är det måndag och jag tog ledit från skolan eftersom att vi skulle ut och segla. ville heldre sitta hemma & plugga till de kommande 6 jävla proven. plus att jag har gått på en förskylning igen... och vill inte att den ska bli värre. steg upp vid 11 idag och kollade 2 avsnitt av friends och åt frukost: tre mandariner, en smörgås och ett glas äppeljuice. vid 12 började jag plugga lite på geografi, har äntligen läst igenom allt vi har att läsa till provet, men kan typ ingenting. blä. men det är så tråkigt att bara plugga också.. åh! så jag pluggade ca. en timme och sen ville jag ta paus: sätta mej vid datan en stund. hehe. men om en stund ska jag no plugga lite till och ikväll blir det att åka till gymmet och träna lite med jenna.. inga andra planer för idag.


ännu en bild från hälgen, hos matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback