20 oktober

halloj. kastar in ett snabbt inlägg här nu innan jag går och sover. känner verkligen för det just nu, är jättetrött! men kan iallafall berätta kort om min dag.. var i skolan från 8:45-13:00 ungefär. var en sväng till Aavamo och frågade  hur mycket det ungefär skulle bli att kosta om jag ville fixa kamera, något runt 130 €.. hmm tror jag köper en ny för ungefär samma pris. behöver ändå inte köpa någon dyr eftersom att jag använder den mest när jag är ute och så. efteråt kom pappa och hämtade mej & linda. väl hemma kollade jag lite friends, tränade & pluggade. läste hela 6 kapitel i geografi så nu har jag läst igenom det 1½ gg. resten imorgon, sista kvällen då. har nåra pauser emellanåt då jag satte mej vid datan. och så kollade jag på extreme home makeover, satt nästan och grät. hehe. lite innan 7 hämtade jenna upp mej, var en svänt till abc och pantade flaskor, en sväng till stan och sen igen till abc för att äta pizza. efter det kom vi hem till mej och kollade dagens gossip girl avsnitt och nu har hon just åkt hem och för mej är det dax att sova. tänkte ladda upp dagens outfit idag, men kameran jävlas så det går inte att överföra bilderna. nu är det dax för mej att sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback