23 oktober


En "tung" dag i skolan idag, eller iallafall tråkig. 2x matematik, engelska, modersmål, 2x finska och sista timmen hade vi historia. blä vilken dag, men den är nu äntligen över och hälgen står framför oss. har just städat upp lite i rummet och ska snart försöka plugga lite och så. vid 9 idag sticker jag iväg till älskling, äntligen kommer han hem igen! stannar där antingen tills imorgon eller tills söndag. vet inte om vi kommer hit imorgon eller inte, vi får se vad vi hittar på. men på söndag ska jag iallafall jobba 13:00-18:30. väldit synd egentligen, eftersom att robin åker tillbax vid 7... sen blir det massa massa massa plugg. men nu ska jag börja på iallafall, har ändå inget annat för mej :)
kanske visar upp en dagens outfit senare om kameran/datorn vill sammarbeta med mej så jag kan överföra bilderna.

Kommentarer
Postat av: ina

fin blogg :)

2009-10-23 @ 15:55:31
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback