28 oktober

hejhej! första lektionerna idag skrev vi modersmålsprov, och jag kan nog inte säga att det gick bra.. då ljuger jag. det sket sej, precis som jag trodde också. var en hel del som jag visste att jag kunde när jag läste hemma men kunde absolut inte komma på det när jag hade provet framför mej. och en del som jag helt enkelt blandade ihop med något annat. hade nämligen om nordiska författare, litteratur & språk typ. och det är rätt så svårt att komma ihåg en massa författare och vad dom ha skrivit när man aldrig hört de flesta namnen.. men men, jag hoppas iallafall på ett godkänt prov! slutade skolan idag vid 13:15. åkte hem för att plugga. har pluggat sen 2 tiden ungefär, både engelska och religion. två prov som också kommer att gå skit.
har inte gjort något annat idag än pluggat nej.. men nu ska jag snart se på tv en stund och sen gå och värma mej en stund i bastun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback