29 oktober

hade religions prov idag och jag har ingen aning om det gick bra eller dåligt, det får jag allt se när jag får ut det. för övrigt hade vi geografi, engelska & finska idag. och de två sista lektionerna gymnastik - cirkelträning. när jag kom hem från skolan åt jag lite och sen satte jag igång med pluggandet. har pluggat i nåra timmar men även hunnit snacka med robin i telefon en stund och busa på lite med rocky, som nu sitter nere i hallen och gnäller av någon konstig anledning. hehe. (kanske han vill ut?)
känns som jag inte lärt mej så mycket nytt, har engelska prov imorgon. och jag har nog inte det så lätt med det. det vill bara liksom fastna. ordförråt. nej det går inte. hur jag än försöker. :s
nu ska ja surfa runt lite på netet, kolla tv till kl. 8. och sen kaaanske cykla en sväng till abc. vet inte. men vore bra med lite frisk luft. eller så ber jag mamma komma med mej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback