30 oktober

ÄNTLIGEN FREDAG, HÄLG.
dom tre jobbiga provdagarna är över och det är hälg.
nästa prov är först på torsdag, gud så skönt.

skoldagen började med en lektion matematik och sen engelska prov, som gick sådär. till mat fick vi kebab. efter maten hade vi finska, textförståelse. 2 modersmål där vi fick veta våra provvitsord, gick igenom & gjorde uppgifter samt fick rubriker till måndagens materialbaseraduppsats skrivning. hehe. historia lektionen som vi hade sista timmen sket jag och linda i, så vi gick ner på stan med hannah. kom hem kvart över 3, har kollat lite tv och sånt. försökt planera hälgen lite, flera alternativ men vet inte riktit vad jag ska välja... svåårt!
men ikväll kommer iallafall robin hem. ska möta upp honom vid bussen :) sen kommer troligen michael och hämtar oss, blir vel lite att planera hur vi gör imorgon.
men nu ska jag äta och sen försöka skriva min bokrecension som skulle va inlämnad i måndas, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback