alltför mycket att göra, alltför lite tid

ååh vad klockan tickar iväg... så lat som man är så slösar man bort all tid och tycker att tiden går alltför fort så man inte hinner göra något.. en massa saker jag borde & vill göra, men hinner inte. idag borde jag ha pluggat som en galning, men har jag gjort det? nej. modersmål har jag iallafall skrivit. men borde plugga engelska, religion, modersmål, skriva bokrecension och göra inlämningsuppgift i historia också. usch fy blä. jobbit. men imoron blir det plugg plugg plugg de timmarna jag är hemma innan jag sticker iväg till robin. borde iofs också städa upp lite i rummet. åh, en massa saker! var iallafall ute ca. 1 timme med jenna för en stund sen, orkar ju inte sitta hemma hela tiden heller. körde typ runt och snackade, var en sväng till abc och så. nu ska jag iallafall föröska läsa igenom typ modersmål eller något innan jag går och lägger mej. sen SOVDAX. gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback