autch aj aj

alltså det gör fortfarande ont. ajajaj!
vafan ska ja göra :( rädda mej någon!

jag & hannah har iallafall bestämt oss för att inte åka till sverige på höstlovet, alltså nästa vecka..
eftersom att det skulle bli så dyrt med tanke på att vi bara hinner va där nåra dar. och att typ hälften av resan sitta i bil/båten/buss är inte precis lockande heller. med tanke på pengar iaf... + att jag inte vet hur länge rygghelvetet har planerat att göra ont. sen kommer ju robin hem just den hälgen så jag vill nog va hemma med honom annars ses vi inte sammanlagt på 4 veckor :/ nej, det vill jag inte <3 så nu är det bestämt, vi åker nån annan gång då vi kan va där längre :)

AJ MIN RYGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback