bastu och ansiktsmask

har just varit i bastun en stund, hade även ansiktsmask under tiden. skönt :) men nu måste jag nog alldels strax gå och stänga in mej på mitt rum för att plugga lite till, kan ju herregud ingenting! jo en sak har jag lärt mej, tror jag, att ordet "satan" betyder "Guds fiende". om jag minns rätt. högst troligen kommer ju den frågan på provet också, eller så inte! men ja, kanske inte ska sitta här och skriva nåra onödiga rader då jag kan plugga, smart! så nu ska jag stänga datan så jag inte dras hit mera och sen plugga innan jag bestämmer mej för att sova..

förresten, tidigare idag var rocky ute på rymmen. precis innan jag kom hem från skolan hade han kommit hem. och då hade han yrat på där ute någonstans i ca. 1 timme. han bara försvann (som han brukar göra ibland, typ in i skogen) medans pappa var i pannrummet och han kunde inte hitta honom någonstans. och plötsligt så står han där, en timme senare, på trappan. haha han e lite lusti han.. men man hinner ju bli orolig vissa gånger. ajjabajja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback