bastukväll

Ikväll blev det bastukväll.. i skaftung hos sofie. vid 5 sjussade mamma mej till abc, träffade johan medans jag väntade på linda & hannah. stod och pratade en stund med honom och patte som sedan kom dit. när linda & hannah kom köpte vi lite chips & godis och åkte iväg mot skaftung. gick in i det tomma huset, försökte leta reda på "ägaren", sofie, men ingen hemma. haha, men efter en stund kommer sofie & emma in genom dörren. vi hann ju nästan bli oroliga :D sen kom även sabina, sofia, sara och sissi. snackade, skrattade, åt god mat osv.. sen gick jag, sara & sofie en stund och värmde oss i bastun. huh vad det var varmt. efter det blev det tv en stund och sen vattenpipa! sen åkte jag hem med bennet, emma & hannah. riktit skojjig kväll! kanske kommer upp en bild imorgon också om hannah är schysst och skickar en till mej.. hade ju med mej kameran men såklart tog jag aldrig fram den... blä.

nej nu är det dax för lilla mej att krypa ner under täcket.. ögonen börjar bli en aning trötta och irriterande (kan iofs och bero på sminkborttagningsmedlet..) men men jo.. läggdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback