dax att krypa ner under täcket..

ojdå, kom just på att jag inte ätit någon varmrätt idag.
var inte ett dugg hungrig när maten var klar så tänkte
att jag skulle äte senare, men det har liksom inte blivit
av på något sätt..  så har typ ätit 2 goda mackor, druckit
tranbärssaft, 2 mandariner och glass idag. oj, det var
inte mycket! men så är det väl när man är sjuk... hehe

för en stund sen snackade jag med gullet i telefon, i
ungefär en timme. så kul att prata med honom, även
om man bara saknar honom mer då.. men skönt att få
höra hans röst :') saknaden är STOR! men om 10 dar
(javet, det låter länge..) så ses vi iallafall :) hoppas på
att tiden går snabbt! har det är redan 1 ½ vecka sen vi
träffades. bläää.
okej, varför ska jag alltid tjata så jävla mycket. haha!

nu ska jag iallafall gå ner, tvätta tänderna & ansiktet
säga gonatt och krypa ner under täcket och läsa lite
i i taket lyser stjärnor. sååå, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback