har tråkigt, dax att krypa ner under täcket?

usch, känner mej så tråkig. har aldrig något intressant att skriva om.
hehe. ikväll har jag typ kollat tv och suttit vid datan till kl.8. då gick jag
mot abc, där jag träffade hannah. vi beställde en pomfritt och satte oss
ner. senare kom jenna, matila, rebecca & josefi dit och satte sej ner
en stund. pratade & skrattade. sen åkte de hem, vid kanske 10 tiden.
efter en stund kom johan, & sen henkka och snackade en liten stund.
& sen åkte vi heeem. och efter det har jag bara haft tråkigt. funderar
på att snart krypa ner under täcket och läsa lite, har ju inget annat att
göra heller liksom.
snackar med jacob på msn just nu & fan vad jag började tänka på
englandsresan och sakna alla. fan kunde inte reunion va en annan
hälg och inte just denna så kunde jag ha åkt. synd. hade varit väldigt
roligt att träffa alla igen. blää. varför ska alla bo så himla långt ifrån
varandra.. jacob va han vi mest var med under hela resan, och det
vore väldigt roligt om vi kunde träffas nångång igen. hoppas det!
måste bara försöka fixa..

ska nog föröka orka ladda upp lite bildern nångång också... är bara
så himla lat att sätta in dem på datan. hehe. och att ladda upp.

nej nu ska jag kanske kolla facebook & sen göra mej klar för att krypa
ner under täcket. imorgon är det en ny dag och då ska jag inte sova
alltför länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback