Hejsan svejsan!

nu är det en ny dag och det bara närmar sig fredag, då jag äntligen frå träffa robin <3 läntar som bara den! idag har jag iallafall inte hunnit göra så mycket ännu. steg upp vid 10, kollade lite på barnprogram i brist på annat, haha! tänkte träna lite också men så kom jag på att det inte är så bra att träna precis varje dag så jag tar en paus idag och tränar igen imorgon & på fredag. såå jag har suttit här framför datan nu sen 11 ungefär. ätit frukost: banan & mandarin. ordnat lite bilder, inte alla men nåra iallafall. raderat onödiga bilder och satt i olika mappar och så. hehe inte mer än ca. 40 000 bilder fanns det där + att jag har en massa bilder på cd skivor. hehe. jo det är den del bilder. borde framkalla dem också men det tar ju så lång tid och blablabla.. hehe. men jaa. och efter det har jag kollat runt lite, läst bloggar och sånt skojjs. under dagen vet jag inte vad jag ska göra.. ska snart ut på en promenad med rocky iallafall, pappa tjatar. sen borde jag nog plugga lite också.. och ikväll drar jag iväg mot skaftung på bastukväll! hoppas det blir skoj! men okej, nu måste jag nog ta en runda med rocky och sen plugga. men usch.. jag fryser ju som fan redan fast jag sitter inomhus.. hur ska jag klara mej ute. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback