mår en aning bättre...

ja e glaaad, tack vare en tablett panadol kan jag nu gå ordentligt, sitta ligga stå krypa allt utan att det gör ont :) haha! så jävla skönt alltså. hoppas det hålls såhär. dehär 2 dagarna då jag haft så jävla ont har verkligen kändes som en vecka typ.. fyfan.varmt har jag också, svettas som bara den! men så är det väl nä febern håller på att försvinna. måste nog ta en dusch sen eller så kanske imorgon, ifall det är likadant i natt hehe.
just nu har jag iallafall väääldigt tråkigt. dagen har bestått av tv & datan. kollat på bl.a. flera avsnitt av friends (slutet på säsong 4), top model australien, riverside, andra avenyn, salatut elämät, hell´s kitchen... hehe.
för övrigt har jag proppad mej full med popcorn & mandariner smat druckit lingon- och tranbärssaft som jag hört att borde hjälpa rätt så bra.
och usch mitt rum är så ostädat igen en gång. borde städas men nej, jag orkar inte i dethär läget, kanske inte så bra heller. och just nu när jag skulle börja gå ut på joggingrundor och träna, jo då blir man sjuk. så himla typiskt alltså!
nej usch vad jag alltid ska klaga på allt, haha! :D

längar så himla mycket tills näst nästa hälg, då älskling kommer hem.. ett toppen slut på höstlovet :) nåra andra planer har jag inte inför höstlovet eftersom att sverigeplanerna blev ändrade, men något kul ska vi nog hitta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback