Mätt & belåten

Nu är ja hemma, och gud vad jag är mätt! men det var hur gott som helst! :) vi var 9 st som var och åt middag & firade hannah.. Jag, födelsedagsbarnet Hannah , Linda, Jessica, Felicia, Simone, Sabina, Sofie & Emma :) för mej blev det bearnaise schnitzel med crisscuts och till efterrätt hallondröm som består av frusna hallon i varm kinoskisås. mumms :) dyrt men gott! efteråt åkte vi alla hem. men det var riktit trevligt :) nu vet jag inte vad jag ska göra, om jag ska sitta här en stund till, kolla på friends eller gå och sova? måste iallafall upp tidigt imorgon, har en hel del att göra. lovade mamma & pappa att städa imorgon så jag inte behöver betala min dyra räkning själv... hehe. (igår när jag steg upp på morgonen var det första jag såg när jag kom till köket en lapp med min räkning där det stod HENRICA BETALAR (på finska) hehe.. visst! inga dyra räkningar mera.. jag försöker att lova.)  nej nu ska jag typ läsa bloggar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback