skulle va gott med en hamburgare

åh nej vad snål jag blir.. vore väldigt gott med en helköttshamburgare från jussin grilli nu. är så himla hungrig och min mage skriker efter en god grill hamburgare. mumms!
men nej, inget sånt nu inte. men snart ska mamma göra i ordning lite spaghetti iallafall, tror jag. och det är också jättegott! en av mina favoriträtter. fick det hos robin igår också, men då sa nog magen bara nej! gick inte att få ner något. hehe.
men jo, min mage skriker verkligen efter mat så ska säga till mamma att hon kan börja fixa den nu, så kanske jag är snäll och hjälper till lite :)

har pluggat nu en timme till ungefär, men fy vad det är tråkit. usch för sånt! det skulle ju va roligt att plugga om man lärde sej något också men då inget riktit vill fasta i denna tröga skalle. hehe. nästa vecka blir det iallafall dubbelt mera plugg. då har jag prov onsdag, torsdag & fredag. tre fucking dar i rad. äääh ja blir tokig! verkligen jättejobbit.
men om 3 veckor börjar en ny period, och som tur är så är den en aning lättare än den här. och då den perioden börjar är det bara 6 veckor kvar till jullov!!! fatta, julen är snart här! och när denhär terminen går såhär fort så hoppas vi ju på att nästa termin också ska gå lika fort, om inte fortare och så är det snart sommar igen! hehe :) ja, så tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback