slött med pluggandet

Skulle ju plugga en hel del idag, men nej det blev visst inte så. pluggade väldigt slött i 2 timmar och fick jag nog. satt vid datan tills halv 4, kollade friends & och mat; spaghetti. vid 4 kollade jag The Tyra Banks Show och efter det på Top model Kanada finalen. sen gjorde jag mej klar och vid halv 7 åkte jag & jenna iväg till gymmet för att träna lite. ska försöka gå regelbundet på gymmet igen, har ju inte gjort det nu på en väldigt lång tid, men jag SKA börja igen! kom hem vid halv 8, kollade salatut elämät och sen åkte jenna hem. undrar om jag ska va slö och sitta här/kolla tv eller om jag ska va duktig och plugga lite. vill inte, men borde göra det! hmm, måste fundera..

usch, vill inte tillbax till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback