vanilj glass med jordgubbar

usch, har huvudvärk och är riktit slö efter att ha suttit inomhus i 3 dar. ja vill uuut! men förhoppningsvis känner jag mej bättre redan imoron och kanske orkar ta mej till skolan, då kan jag iallafall göra något annat än att sitta framför tv:n och datan: hela kvällen också, ta en promenad eller något :) hoppas bara det inte regnar..
har iallafall varit väldigt slö idag och typ bara kollat tv. men jag har nog gjort lite engelska uppgifter också :) snart börjar iallafall salatut elämät och till det ska jag blanda ihop en skål med vanilj glass & jordgubbar, mumms va gott!
efter det ska jag försöka göra lite mer på engelska självstuide uppgiften, har pyttelite kvar. och sen kanske kolla andra avenyn!


mumms, ser det inte gått ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback