02.09.09

Tja bloggen
Kom hem från skolan för sisådär 20 minuter sen. började 10:25
och gick från skolan vid 12:07 om man ska vara exakt (A) kunde
typ inte uppdatera igår eftersom att jag var borta hela dan och
när jag väl kom hem orkade jag inte starta datorn. såå alltså
igår direkt efter skolan åkte jag, hannah & emma hem till hannah.
och efter en stund kom också simone. vi kollade på borat &
mumsade i oss chips med dipp och vindruvor, gotttt! borat är ju
bara såå bra, kollade även extramaterial. HAHA! ett gott skratt
förlänger livet.. tror mitt liv blir rätt så mycket förlängt varje
dag, speciellt då jag är med hannah :) hehe

Sen cyklade vi till abc, satt där, åt vindruvor och spelade kort.
vid 8 stack linda och simone och vid halv 9 kom jenna och
matilda. satt och pratade en stund tills vi bestämde oss för
att köra runt lite. kom hem hem vid 10, kollade lite på tv
och sen gick jag och la mej :)

Nu ska jag ska jag försöka träna lite, skulle egentligen ut
och springa idag men vill nog inte i det här blåsiga & regniga
dumma väder. så det blir nog träning inomhus! har bestämt
mej för att påriktit börja träna nu.. köpte till och med en ny
tränings bok igår:


såå nu är det bara att börja
TRÄNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback