03.09.09

Hejsan bloggen!
Det blev en otroligt lätt dag idag. Skulle egentligen va i skolan och
börja vår gymnastik lektion nu men gymnastiklärarna var borta
idag så det blev ingen gymnastik, skönt. Såå min skoldag bestod av:
geografi. hehe. Jo hade geografi första lektionen och sen slutade
jag 9:30. Morfar sjussade hem mej och väl hemma har jag städat
mina skrivbordslådor, prövat miljontals pennor och slängt hälften.
nu ska jag snart fixa lunch till mej själv och mysa ner mej i soffan
och kolla Friends.
Efter att hannah slutat skolan kommer hon till mej, vi ska fixa en
grej :) Sen vet jag inte hur länge det tar och om vi hittar på nåt
sen eller inte, det får vi se.. Men vid halv 10 kommer iallafall
Robin hem så jag ska gå och möta upp honom till ABC. iik, blev
så glad när jag till först fick veta att han kommer hem redan idag
och sen för en stund sedan fick jag veta att de åker redan kl. 4
därifrån så han kommer rakt till mej och sover här :) <3
imorgon är det fredag och hälg, eller okej kan nog nästan säga
att det är hälg för min del redan :)) men nu ska jag fixa mat!
puss

vill ha sommar, värme & sol
och ingen jävla kall & tråkig höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback